Η ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ

Join Me On Facebook

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Συγκλονίζει η Νένα Χρονοπούλου: «Είχα τον άντρα μου στη φυλακή και το παιδί μου στην εντατική»



«Ο θάνατος με νίκησε και είναι κάτι που δεν μπορώ να ξεπεράσω και δεν το έχω δεχτεί και ίσως να μη θέλω κιόλας να το ξεπεράσω.» λέει για τη δολοφονία του συζύγου της ενώ προσθέτει πως «το παιδί ξέρει ότι ο μπαμπάς του είναι στον ουρανό. Περίμενε τον Μάκη να γυρίσει πίσω και ο Μάκης δε γύριζε και είχε
εξαιρετικά έντονη σχέση με τον μπαμπά του. Σχέση λατρείας. Και μελαγχόλησε πολύ με αποτέλεσμα να μη μιλάει για 1,5 χρόνο ο Χρήστος.»

Πως έμαθε τη δολοφονία...

«Είναι Παρασκευή 19 Οκτωβρίου ξημέρωμα Σαββάτου. Εκείνη την ημέρα έκανα τον Χρηστάκο μπάνιο και με πήραν τηλέφωνο 3.15 και μου είπαν αυτό που έγινε. Μου είπαν ότι χτύπησαν τον Μάκη. Δεν μου είπαν το αποτέλεσμα. Είχα ελπίδα ότι μπορεί να ζει και πήρα τηλέφωνο στην Ασφάλεια, δεν ήθελαν να μου το πουν... και μου το είπαν. Δε το πίστευα και μπορεί να μη το έχω πιστέψει ακόμα. Μετά τη δολοφονία του Μάκη σκεφτόμουν ότι μπορεί να είμαι η επόμενη. Ήταν άδικο αυτό που έγινε στον Μάκη. Δεν έπρεπε να γίνει. Ήταν ανέντιμο, ανήθικο, άνανδρο και άδικο. Επίσης δεν ήταν όλο αυτό το πράγμα που παρουσίασαν τα κανάλια. Ήταν αθλητής, ήταν καλός πατέρας, ήταν καλός άντρας, είχε εξαιρετικό χιούμορ, ήταν καλό παιδί.»

«Αν ήμουν χωρίς παιδί θα είχα ακολουθήσει άλλο δρόμο. Μπορεί τώρα να ήμουν μακαρίτισσα. Αλλά δόξα τω Θεώ, ο Θεός με λυπήθηκε και μου έφερε το Χρήστο.»

About ""

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus suscipit, augue quis mattis gravida, est dolor elementum felis, sed vehicula metus quam a mi. Praesent dolor felis, consectetur nec convallis vitae.

Breaking

 
Copyright © 2013 patras hot
Design by FBTemplates | BTT