Η ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ

Join Me On Facebook

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

ΧΑΡΗΣ ΑΚΡΙΤΙΔΗΣ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ


  Ή  Άννα  Μαρία  είναι  η νέα  ερμηνεύτρια  η  οποία  από  εδώ  και  πέρα  θα  απασχολήσει  τα  media.  Σας  παρουσιάζει  την πρώτη  της   δισκογραφική  εμφάνιση, σε  ένα   ντουέτο -  έκπληξη  μαζί  με  τον γνωστό  λαϊκό  ερμηνευτή,  ΧΑΡΗ ΑΚΡΙΤΙΔΗ.
Ο  τίτλος, “Με ξέρεις  καλά” 
            Μιά  Μπαλάντα  που  θα  συναρπάζει,   σε  στίχους  του  ΗΛΙΑ ΦΙΛΙΠΠΟΥ   και  μουσική  του  Γιάννη  Φουστέρη.
            Η  Ενορχήστρωση  η ηχογράφηση  και  ο
προγραμματισμός  έγινε  στο  Studio  Emphasis  από  τον  Γιάννη  Φουστέρη,   ενώ  η  μίξη  έγινε  στο  Studio Argiriou  από  τον  Τάκη  Αργυρίου,   και  το  mastering στην  Digital Mastering Press Hellas,  από τον  Πέτρο Σιακαβέλα.
Απολαύστε  το.....

Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μουσική: Γιάννης Φουστέρης
Ενορχήστρωση - Ηχογράφηση: Γιάννης Φουστέρης - Studio Emphasis
Μίξη: Τάκης Αργυρίου - Studio Αργυρίου
Mastering: Πέτρος Σιακαβέλας / Digital Mastering Press Hellas 
Κιθάρα: Ηλίας Κατσόγιαννης
Βιολιά: Πάπε

Μη μου συνεφιάζεις και μη μου θυμώνεις
Δεν υπάρχει λόγος μάτια μου να κλαις
Μια κακιά στιγμή μας μη την μεγαλώνεις
Ξέρω δεν πιστεύεις όλ’αυτά που λες
Κάτι είπες εσύ κάτι είπα εγώ
Και βροχή έχει γίν’ η ψιχάλα
Ήταν πείσμα στιγμής το ξεχνάμε κι οι δυό
Φίλησέ με λοιπόν πάμε γι άλλα

Κάτι είπες εσύ κάτι είπα εγώ
Και βροχή έχει γίν’ η ψιχάλα
Μια καινούρια αρχή ξεκινάμε κι οι δυό
Δεν χωρίζουμε εμείς πάμε γι άλλα

Με ξέρεις καλά 
Με ξέρεις καλά
Μην τα ξαναπείς αυτά

Μη με βασανίζεις και μη με τρελλαίνεις
Όλα είναι εντάξει μεταξύ μας πια

Είσαι η ζωή μου δεν καταλαβαίνεις
Και προτού να ανάψει έσβησε η φωτιά

About ""

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus suscipit, augue quis mattis gravida, est dolor elementum felis, sed vehicula metus quam a mi. Praesent dolor felis, consectetur nec convallis vitae.

Breaking

 
Copyright © 2013 patras hot
Design by FBTemplates | BTT